bäst-före-datum..överskridit!

jaha...nu är bebben sen.... som man väntat och väntat, hampus tror att den kommer nästa år..hmm,om inte bettan har en havande tid som en elefant,så borde det ju inte dröja SÅ himla länge tycker jag.
och imorrn går jag på min jobbarhelg,så det vore ju förträffligt om dom åkte in på bb i helgen,för gissa vem som kommer att springa upp först av alla?? åssså är det bra att man har sjukhuskläder,för då släpps man ju in där..hehe...

ikväll har man vart på hallstaberget igen på skidträning med anton,hampus stannade hemma med sin far han..och gissa vad dom hade gjort?? jooo,sett på ..harry potter !! OVÄNTAT !!!
anton kämpade järnet på träningen,han var i toppstriden på löp-testerna !han brås på sin moder....  :)
det är så kul att han gillar att sporta! fast jag skulle ju aldrig göra som vissa föräldrar har en tendens till att göra...att pressa sina barn så till det yttersta att dom tills slut blir less och slutar !

idag blev det ju oxå en sväng till dollarstore med hampus,mor & fadern,hittade lite smått och gott där...b.l.a halloween grejor till ungarna! åsså såg jag en urgullig pumpadräkt-åkpåse,som jag var så nära att köpa till brorsan och bettan....men mamma talade om för mig att dom hade hittat en  " R2D2" mössa på nätet som dom tänkte spöka ut ungen i..:) ett tips till brodern: köp såna där fejk vampyrtänder oxå,det skulle bebben säkert se cool ut i....

nu skall jag gå ner och göra mig redo för att sova en god natts sömn ! arbetet väntar imorgon !
hoppas det blir en bebbe-natt i natt...........

Kommentarer
Postat av: Annica

Hello!

Läste precis här att dom tror på bebis leverans den 3 november.. =) Kan bara säga att då fyller pappa år (60).

Trevlig jobb helg!

2007-10-25 @ 21:48:16
Postat av: Jimmy

Det var en hel dress, inte bara mössa :)
Men när vi gick in andra gången på sidan så var den borta, så den hade nog hunnit ta slut :(

Men den här chewbacca-kostymen är inte så dum heller: http://shop.starwars.com/kernel/imageload?table=cat_images;ttl2=15;key1=2700_img1;key2=-100_img1

2007-10-25 @ 22:14:15
URL: http://blogg.elektroniskmusik.com
Postat av: moffa/faffa(när????)

Den var HÄFTIG, bättre än R2D2.(pris?)

2007-10-25 @ 23:06:05
Postat av: Jimmy

21 dollar för kostymen och 22 dollar för frakten. Så ca 280 spänn totalt om jag inte räknat helt fel. :)

2007-10-25 @ 23:38:50
URL: http://blogg.elektroniskmusik.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0