dagen som gått...

....har varit  bra,förutom att både kropp och själ verkligen inte ville kliva upp i morse!
men som vanligt när man väl fårr rumpan och benen ur sängen så går resten av bara farten!
väl framme på jobbet var man ju hur pigg som helst ...nästan.

ingen jacka har för den delen inte dykt upp än iallafall...trist det där tycker jag...

nu sitter grabbarna och spelar lite tv-spel- ett djävulens påfund tyckte jag förut,och sa även att " mina barn skall minsann inte få spela inte !" men ,men, det är ju faktiskt inte så dumt påfund det där,dom lär ju faktiskt sig en massa oxå! om man håller spelandet inom normala gränser...jag är liiite oroad över min brors ofödda barn..både jimmy & bettan är ju inbitna " gamblers" .OCH  dom har även sagt att det första bebben skall få lära sig är net-poker..hmmm vad kan man säga?

dom kommer förresten hit ikväll och hämtar alla kläder och sånt som jag tagit fram åt dom..kanske tycker dom att jag prackat på dom för mycket grejor...2 stora pappkassar med baby kläder str 50 är väl inte så mycket eller?
ja,åsså en vagga,sängkläder och overaller...

ikväll är det äntligen dags för "heroes" efter en hel veckas längtan..jag skulle oxå vilja vara en superhjälte emellanåt !

va in på magnus ugglas blogg idag ,han är verkligen en kul kille ! och en flitig bloggare dessutom ! minst 6 inlägg per dag! men då skriver han ju inte direkt mycket varje inlägg... men kul att läsa är det, kolla in den,magnusuggla.nu

igå bestämde vi att till helgen kommer vi att åka på paradisbadet med kidsen,gissa om dom vart glada?
dom är ju som jag tidigare sagt helt galen i att bada ! nu kommer dom inte att prata om når annat än om hur många dagar det är tills vi skall åka dit !

näpp! nu har jag gaggat på alldeles för länge... puss och kram till er alla som förtjänar det!

Kommentarer
Postat av: Fadern

TV-spel är mkt. utveklande för barn har jag läst i
någon bra bok. Bra bok ? Jag har börjat för TREDJE
GÅNGEN på Stig Larssons första bok, som alla hyllar,
den conektar inte för mej! Ska jag fortsätta????
Hoppas ni får kul i Ö-VIK.
Puss & kram själv

2007-10-03 @ 22:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0