disktrasan..

jag känner mig som en urvriden disktrasa...som tur var igår så förbarmade mina föräldrar sig och bjöd oss på middag! härligt!
gårdagen var hela dagen som i ett febertöcken....allt kändes som om det gick i slowmotion,även i morse när jag vaknade kändes det inte riktigt bra heller..men jag verkar inte ha lika hög feber som igår iallafall...
nu efter några timmars rekande av kroppen så känner jag mig liiite bättre . hoppas inte att detta blir nån bassilusk som sitter i nån längre tid ! har jag inte tid med.

nu har jag hjälpt min moster att skriva några skyltar som hon skall ha att sätta upp på nya fiket som hon och min moder öppnar imorrn ! kommer att bli spännande att se hur det blir....

grabbarna rusar på i sin vanliga takt....full fart hela tiden med andra ord! i dag skall anton på kalas hos en kompis,så han är väl  lite upp-speedad bara därför,kan jag tänka mig.

fick ett sms av min vän angelica imorse,där hon sa att hon tittade på en gammal backstreet boys musikvideo,och hon sa att min thomas var en kopia,i vissa lägen av han den lille,howie.....hehe...
skulle tro att thomas blir glad om han får höra att han är lik en pojkbands.kille !!

näää nu orkar jag inte trycka på tangenterna nå mera... skall ner och bälga i mig 3 liter kaffe,kanske det hjälper....???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0