en konstig känsla...

imorse kom jag på mig själv ,sådär typ vid 11 tiden att : shit ! nu måste jag snabba på lite,skall fara på jobbet om 1 1/2 timma! och jag & barnen gick fortfarande och lullade på i pyjamaser.....kan det vara möjligt att få den där " nu har jag försovit mig" känslan den tiden på förmiddagen..??? jag tror det !
det fick iallafall fart på mig ,och kl 12 när thomas kom hem hade jag hunnit med: klätt på mig och barnen,bäddat alla sängar,startat igång diskmaskinen, hätt in en maskin med tvätt,SAMT hunnit duscha och fixat mig inför jobbet!! så visst var jag snabb ändå?

drömde inatt att bettan och jimmy fick bebben,det blev kejsarsnitt. allt gick bra. i drömmen skedde förlossningen på kväll / natten,så det borde ju vara dags snart då.....
ringde till jimmy oxå i morse och meddelade honom det så att han skulle vara redo inför kvällen..han bara skrattade åt mig...

idag har grabbarna vart på badhuset med deras far,men eftersom dom alla ligger inne i  grabbarnas sovrum och sussar nu,även thomas... så får jag fråga hur dom hade haft det imorrn bitti ! men dom hade säkert som vanligt jättekul på plaskehuset !

arbetet har flutit på som vanligt,kände mig lite off när jag kom dit idag,med tanke på att jag inte vart där sen i fredags... men allt verkade som vanligt,personalen var lika virriga som vanligt....
vi fick en massa go-tårta och bullar av en anhörig idag,och sånt sitter ju alltid fint i kistan !

nu ska jag swooosha ner och se på heroes...


Kommentarer
Postat av: Jimmy

Vi har hela säsong 1 av Heroes på DVD vi. Så vi tittar på det när vi vill :)

2007-11-01 @ 09:55:13
URL: http://blogg.elektroniskmusik.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0