en MYCKET bra dag...

ojojoj vilken dag detta har varit !
först var man hos optiker och fick reda på att jag håller inte på att bli blind ! vikken tur för mig alltså....
nejdå,skämt åsido så hade min syn inte försämrats så mycket,knappt märkbart,däremot hade mina brytningsfel blivit värre...så det jämnar väl ut sig.
åsså hittar jag världens snyggaste glasögon som jag blev kär i på en gång..love at first sight,you know...
nackdelen med det hela är att jag  måste vänta en hel vecka innan jag får sätta dom på min näsrygg....

åsså har man haft medarbetarsamtal med chefen....som gick så himla bra !!! våran nya chef är verkligen GULD !!! man är inte så bortskämd med att få beröm,så jag satt mest bara och gapade under hela samtalet !!
ja,ni fattar att jag blev nöjd med hela samtalet ...sög åt mig som en svamp kan jag säga!
nogskrytit om mig själv ( för tillfället..)

imorrn har jag bara 6 timmar framför mig på jobbet,innan min 3 dagars ledighet träder i kraft ! yeehhh....
kanske,kanske skulle bettan kunna klämma ut lilla bebben på mina ledigdagar tro?? det vore kung !

nu ska jag swisha ner och dega ner mig i soffan och vänta på "heroes"..
barnen sov juh faktiskt för en gångs skull när jag kom hem ikväll från jobbet-OTROLIGT !
hejsvejs !

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Varför postar du 2 likadana inlägg så ofta nuförtiden? Är det för att kunna stoltsera med att du gör 2 inlägg om dagen? :)

2007-10-18 @ 17:56:55
URL: http://blogg.elektroniskmusik.com
Postat av: systeryster

hmm,det blir lite fel ibland ! ha lite förutseende med att jag är en nybörjare.... men nu är ordningen återställd ! nöjd? :)

2007-10-18 @ 21:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0