fler läsare av min blogg! kul!

sedan jag gick med i facebook så har det tillkommit betydligt flera läsare av min harmlösa lilla blogg! så himla kul tycker jag !
mina gamla kombatanter åsa och annica har varit in och kikat oxå,och det tycker jag är speciellt roligt!
nu får även dom ta del av mitt liv,även om man inte har så mycket tid till att träffas..
jag är jätteglad över att man har återfått kontakten med gamla kompisar som det är hundra år sen man hördes av!

och en känga till bettan...elaka människa att jag inte kan få föreviga magen ,som jag är framtida faster till innehållet... som jag sa till dig,du får gärna ta ett kort på min icke-gravida mage...om jag får ett på dig...hehehe

idag är det kalas hos angel som gäller efter hämtning av anton på skolan! tårta - mumsfilibabba!

nu innan jag hämtar lilleman hos mina föräldrar skall jag vara duktig och städa lite samt att jag ska ut med stavarna en sväng...jag känner mig som en flitens myra idag !
kanske även att det blir en bakning av ny kaka ikväll oxå...en annan variant av bounty-kakan jag gjorde,istället för bountykrämen, så krossar man massor med daim och strör över chokladkakan när man tar den ur ugnen,och vips,så blir det ett smarrigt knäck täcke mär det smälter,nåt för dig bettis ?

hörs vidare sedan folks !


Kommentarer
Postat av: Annica

Hej på sig!

Nu vet jag iaf vart jag ska spana om jag behöver nya recept! Jammi! Hoppas dagen varit bra och att du har tittat till facebook!

2007-10-10 @ 20:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0