inga tandtroll !

tandläkarbesöket gick över förväntan måste jag medge!
grabbarna hade så fina tänder såå! lite tandsten på anton,men det var ju snabbt fixat! och dom var så duktiga...
inget gnäll alls,bara jätteduktiga!
efter tandis,hade jag lovat att vi skulle göra det årliga besöket på cekås-fik i långsele,där fikade vi och alla var nöjda!

badhuset vart det ett besök på idag oxå ! thomas slutade tidigt idag så då for vi dit allihopa efter fik o tandis!
vi var nästan helt ensamma där och gud så skönt det var !
anton tog även sitt 5:e simmärke idag ! "gröna grodan rygg" hette det !
efter bad, var vi lagom sega och bestämde oss för att intaga middagen på stures ! det var mycket uppskattat av kidsen,och av mig...

tillochmed har jag hunnit med att städa idag.... wow! slet fram soffan och hittade sisådär tio innebandyboller...
hampus ville vara hos mommo & moffa ett par timmar själv,så då ilade jag hem och slet ut damsugaren och moppen ur städskrubben !tyckte att jag kämpade på så hårt i två timmar men ändå hann jag inte fixa klart !
men nu ser huset mycket bättre ut än det gjorde igår iallafall ! tack snälla mor & far som lekte med lillen ett tag så att jag hann med trippelt så mycket som jag skulle ha gjort med en harry potter flygandes kring mina ben när jag städade !!!

imorrn efter hampus och jag lämnat anton på skolan så ska vi hänga med mamma o pappa till dollarstore och kolla lite. kan bli kul ! sen hoppas jag ju givetvis att bettan hunnit klämma ur sig bebben lagom tills vi kommer hem....hehe..det KAN ju inte vara så att hon skall få rätt att dom kommer att få bebben den 3 :e november...

heroes ikväll.....mantel på och swooosh......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0