lördag!

i morse låg jag och hampus-lille man och drog oss och myste extra länge....det är så mysigt på helgen att kunna ta den där tiden och bara mysa med sina små änglar !
sedan var det frukost i soffan framför tv´n ! härligt !

sedan bar det iväg till mor & far för att hämta upp go` anton!
där var även jimmy & bettan som oxå skulle hänga på oss alla på höstmarknaden,det är så kul när vi alla gör grejor tillsammans tycker jag!
väl framme på marknaden var det som vanligt packat med folk,men det är ändå alltid en himla skön och avslappnad stämning.. man hejar på varann..smaskar på en munk eller två...åsså lite halvtjafs med kidsen om vad man ska köpa eller inte! i det stora hela väldigt trivsamt !
grabbarna hade fått ta med sina börsar-det där är viktigt för dom-att få betala med sina egna pengar !
jag skulle inte ha nåt emot om nån annan ville betala mina grejor inte.........
som vanligt blev det så att jag köpte saker till ungarna,men hittade inget till mig själv,det är så mycket kuligare att handla till dom!
hittade även presenter till både lill-oscar och stor-gamla-moster kicki! 

ikväll har vi haft besök utav catrin,gabriel & adelia-kompisar till grabbarna samt deras mor-som även är kompis med mig!
det lektes och busades hejvilt några timmar ,förutom ett liiiitet avbrott medans jag bjöd dem på min smaskens.daimglass-receptet finns på recept sidan !
gott gott var det !

och snart är helgen slut.... varför går den alltid så fort? är det nån sorts straff eller ?
men imorrn ska vi till våra " bönder " kompisar med presenter till lill-bonden !

ha en bra resterande helg allihopa! KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0