måndag...igen

jaha då var det en ny vecka igen då, men inte vilken vecka som helst utan veckan,då jag FÖRMODLIGEN kommer att bli faster ! bäst-före-datum ligger endast ett par få dagar fram......
men bettan är ju övertygad om att det blir den 3:e november... brorsan han vill att den kommer tidigare ,så att han kan klä ut honom till halloween.... jag föreslog en ansiktsmålning...typ,spöke eller nåt vackert..hehe
jimmy tyckte att ett par horn på huvudet inte vore så dumt,om han menade på sig själv eller bebben det vet jag inte...

idag skall jag på demensutbildning igen,sedan har jag kvällen på jobbet framför mig,men jag slutar kl:20 så det blir lugnt ändå.

ikväll är även antons 1:a innebandymatch !
som han har längtat till detta ! hoppas bara att han kan spela,för han ramlade och vred sitt ben lite illa hos mormor& morfar igår... men han klarar nog spelandet galant !

nu skall jag ner och äta lite musli innan jag far och lämnar hampus på dagis! kraaaam....

Kommentarer
Postat av: kattispattis

klart att det blir den 3.e november han har väl vett att komma på den bästa dagen:)(gissa vem som fyller år då?)

2007-10-22 @ 11:28:09
Postat av: anna på grannavdelningen

vart tog Toapoesinvägen, trodde den skulle sitta på insidan av vår toadörr snart jag..........

2007-10-22 @ 15:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0