mysar-sönda´n!

ååh vad skönt det har varit att vara ledig idag! kroppen har känts lite mörbultad efter bravaderna man lyckades med igår.....
efter att vi skjutsat anton-mannen på kalas ute i österflo..helt otroligt att jag hittade dit!
ja,då stack jag och hampus till broder och bettis som hade laddat fram fika-smaskens,eftersom när jag gav ungarna lunch innan vi for,ja,då glömde jag att äta själv...så bullarna och kexen blev en bra stand-in -lunch!
åsså några marianne godisar på det-ja det blev ju en komplett måltid !
medans vi stora satt och tjattrade på ,så roade sig hampus med att titta på ..inte helt oväntat-harry potter !!
han var ju i potter-himlen eftersom dom har alla harry potter filmer.....
men han har ju inte nån ro att titta på en hel film ,så han hann nog med att byta film ja,3 gånger på en timma !

ikväll har jag varit duktig igen och gått med stavarna,inte så långt bara några kilometer,men det är ju bättre än inget antar jag..
eftersom jag är så himla mörkrädd så vågade jag mig inte iväg så långt...det kunde ju dyka upp mördare i skogen och annat otrevligt! tur så klarade jag mig denna gången!

nu sover thomas ner ungarna,han vann förresten matchen i s.vall med 4-1 !bravo !

imorrn skall vi på vårat första kvartssamtal med antons fröken..känns lite pirrigt för vad hon kommer att säga tycker jag..
sedan kommer anton att ha med sig en kompis hem efter skolan imorrn,så det blir nog high-life igen då kan jag tänka mig !

nu är det dags för mig att gå och sussa,om jag ska vara pigg på jobbet imorrn !
kramis på er !

Kommentarer
Postat av: angelica Mupp prupp

Det kanske till ockmed finns vampyrer och Champinjoner i skogen haha. JO det är sant, finns faktist sånna där. Vi hade ett barn som bodde hos mina päron förr i tiden och hon vågade inte gå ut när det var mörkt för det fanns vampyrer och Champinjoner där ute!! Ha en bra dag på jobbet!

2007-10-08 @ 08:09:48
URL: http://www.mammaangelica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0