no bebbe today...

jaha..inte verkar det bli nån förlossning idag heller...och här sitter jag med presenterna färdiga att leverera!
det är nervöst nu alltså... det kan ju bli NÄRSOMHELST !

idag har det varit dagen som aldrig ville ta slut på jobbet...vi har det tungt nu på arbetet,både fysiskt och psykiskt...meeen det är ju bara att bita ihop och se glad ut! man ska ju inte klaga så himla mycket !
det går ju upp och ner..så är det ju,och så har det ju ALLTID varit,eller hur kattispattis ? :)

nu har man två härliga lediga dagar framför sig innan det är dags att hoppa på helgens skift..
tro vad man skall hitta på då? imorrn är det iallafall tandläkarbesök för grabbarna direkt efter skolan... och för mig är det x-tra jobbigt eftersom jag har sån tandläkarskräck... och att le och se glad ut inför grabbarna är inte det allra lättaste..men jag försöker att inte överföra den på dom !

kanske det blir en sväng tilldollarstore? hmmm...näää det gillar dom ju inte direkt,så det får gå bort!
men bada det gillar dom ! så det får nog bli badhuset då !
sedan måste jag få lite ordning i kaoset härhemma,en städning skulle inte sitta helt fel! lite svårt att städa bara när den ene swishar omkring och ÄR harry potter,och den andre skjuter hejvilt omkring med sin innebandyboll...man får liksom ducka när man damsuger och det är ingen höjdare!  :)
städningen får oxå alltså helt gå bort... sicken osis.....

nä, ska passa på att fixa LITE ordning nu när dom sussar gott i sina sängar..( tills dom på småtimmarna tussar in till vår säng båda två...)

sov sött alla goa människor därute.....


Kommentarer
Postat av: kattispattis

jo så har det ju alltid varit
det är väl inge nytt e :)

2007-10-23 @ 22:03:14
Postat av: Madde

Vilka snygga glasögon, jag har inta fått mina än :(

2007-10-23 @ 22:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0