slappare sönda´n !

i dag tar jag och grabbsen det lugna..... thomas stack till söderhamn imorse,så vi har hela dagen att fördriva för oss själva!

i morse bakade vi frallor som vi fryst in , sedan har vi hunnit med några omgångar kurragömma....

nu är vi på väg att fara till min mostermed en mycket försenad 50-årspresent,men hon får ju faktiskt skylla sig själv när hon stack utomlands,eller hur?
skall även ta med lite olika kakor som jag bakat,hon brukar uppskatta det eftersom hon inte är så förtjust i att baka.....
efter det blir det nog en rajd upp till föräldrarna ,fick en vink av min far här på bloggen att vi var saknade...
kanske t.o.m att vi stannar på middag! ( slipper ju jag laga mat..hehe)

har ju även haft okänd besökare här på min blogg,och när jag kollade upp denne persons blogg,visar det sig att det verkar vara någon halv kändis här i bloggare världen,med tanke på alla kommentarer som denne hade till alla sina inlägg ! det är ju skoj tycker jag !
nu drar anton i mig och säger att han blir yr av allt mitt skrivande.... hej svejs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0