snöaredagen!

helt otroligt! snön den ligger kvar på marken ! jihhooo! hoppas den gör det även imorrn,har lovat ungarna ett redigt snöbollskrig !
fast imorse visste vi inte hur färden till jobbet skulle bli,eftersom vi ej hade vinterdäck...men  det gick finemangs! och thomas var så duktig att han sedan for hem på sin rast och bytte till vinterdäck..gullisen !
arbetsdagen har varit riktigt bra idag ! jag tror att mina kära jobbarkompisar blir liiiite påverkade av min " glädjespridar-hjärntvättning" hehe..

ikväll är min älskade storpojke hos mommo & moffa och myser med dom.. han ville så gärna sova över där,såklart fick han det ! så ikväll har vi mysarkväll med busisen lille gull-hampus !
för tillfället flyger han på sin nu,inte så fina harry potter kvast( den har tappat 80 % av riset......så det ser mest ut som om han flyger på en tandpetare!!)
han är jättetrött eftersom vi klev upp 05:50 imorse... men han kämpar på och säger att han visst är pigg,och ska se på idol.....jomenvisst !

har ju lallat omkring lite på facebook ett tag nu oxå,det är faktiskt rätt kul när folk skriver till en !

har även sett folk där man inte träffat på sisådär 10-15 år...skoj!

nu väntar idol och slisk och gotta!
ha det bra allesammans, skrivs imorrn !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0