söndag! snart är helgen slut....

åter igen har man avnjutit en perfekt helgdag ! myste med ungarna ganska länge i sängen innan vi klev upp,sen fortsatt mys i soffan...precis som det skall vara !
förutom att jag alltid blir väldigt frusen den här årstiden och går mest runt och fryser hela tiden,spelar ingen roll hur varmt det är i huset! fatta att jag sover i hör och häpna: ett stycke fleecebyxor,långärmad tröja, ett stycke tjockestrumpor+ ett väldigt tjockt täcke...... mina jobbarkompisar har väldigt kul åt det,och tycker att det är ett mirakel att jag lyckats få till två barn , med tanke på den munderingen..well,well,thomas har kanske inte så höga krav...hihi!

har idag även varit hos madde & gänget med oskars present,barnen fick kika på de väldigt vackra djuren dom har, mina barn är störtförtjusta i deras kossor & getter!
åsså sen gick vi in och madde dukade fram fika för ett helt kompani! väldigt uppskattat!
sedan försökte madde att lura i mina barn att " säg till mamma att ni vill oxå ha ett litet syskon till...." HAHA!!
hampus hamnade även i sjunde himlen när madde gav bort en RIKTIG harry-potter-kvast till honom...
den vart så populär att han t.o.m har tagit med den till mommo & moffa där han sover över ikväll ! tack för den madde !

anton och jag har myst tillsammans ikväll,och spelat hans favoritspel: yu-gi-oh ett antal gånger...
han kan lura mig hur han vill i det spelet,eftersom jag fattar INGENTING av det där kortspelet som alla ungar över 6 år verkar hålla på med, hmm... undra vad det säger om min intelligens ?.....

imorrn är det jobbar dags igen,känner mig faktiskt hyffsat utvilad för en veckas arbete..bara jag får hålla mig frisk.. börjar att sticka i näsan igen,som det brukar innan jag drar på mig en redig förskylning !

nog med självömkan för denna veckan ! nu skall jag surfa runt lite på näthimlen innan jag hoppar med raska steg in i duschen ! ha det bra allesammans,så ses vi imorrn !
kraaaaammm!!!

Kommentarer
Postat av: Annica

Hello!

Tänkte bara säg att jag bakade din "Smaskens kaka" idag på jobbet me två mycket hjälpsamma 4-åringar. =) Ska bjuda på den på föräldrafikat på torsdag så utlåtande kommer senare! Ha de gott! /A

2007-10-15 @ 20:30:44
Postat av: Jimmy

Nu tycker jag att du börjar bli dålig på att blogga! 2 dagar sen du gjorde ett inlägg! :)

2007-10-16 @ 09:31:19
URL: http://blogg.elektroniskmusik.com
Postat av: syteryster

jimmy: vad dillar du om ? jag gör MINST ett inlägg varje dag,eller är det så att du fått synfel på gamla dar? :)

2007-10-16 @ 10:23:31
Postat av: Jimmy

Tsss..icke! Du gjorde ett inlägg i söndags och sen har du inte gjort nåt mer förrän idag, då du postade två likadana inlägg! Börjar du bli virrig?

2007-10-16 @ 11:42:23
URL: http://blogg.elektroniskmusik.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0