söndageftermiddag!

nu sitter man här hos mor & far och har ätit middag så man håller på att spricka! mamma hade ju vari igång med att baka, även hon,väldigt goda butterkaka-aktiga bullar-smaskigt värre !

hos kicki när vi var där så härjade grabbarna på riktigt bra måste jag säga.....men kicki & b-a sa,som duktigt uppfostrade att " neeeejdå dom är så lugna såå..." yeah right....
vi drack kaffe där och kicki tyckte mycket om presenten vi hade med.

nu har jag följt med anton till en kompis han har här uppe på mamma o pappas område,snart hämtar jag och hampus upp honom innan vi sticker mot hjälta igen !

thomas vann iallafall matchen med 15-3,mycket bra sollefteå !
nu skall jag lägga in lite mer nya recept...igen!
ha det bra !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0