tacokväll !

åhhh då har man ätit så man håller på att spricka...... åsså glassen då,den kunde man ju inte heller hålla sig ifrån...suck!
och lille alexander han har varit nöjd och glad nästan hela dagen, det är nog för att vi har gått och nästan slagits om vem som skall bära honom....jag tog honom och så rymde jag och grabbarna med honom upp på övervåningen....grabbarna har pussat honom så mycket att han förmodligen kommer att få skavsår av alla pussar ! :)
kan meddela att jag alldeles nyss bytte bajsblöja... det var väldigt länge sedan jag gjorde det på någon så liten bebbe ! det var som att cykla.... har man en gång gjort det så kan man det galant!
nu ska jag ner och vara lite social innan dom skall till att fara hem.

imorrn bitti kl 06:00 skall thomas åka på match till söderhamn ,så det blir bara jag och grabbarna hela dagen,undra vad vi skall hitta på då ?

goodbye everybody !

Kommentarer
Postat av: mommo o moffa

Kom o hälse på gamfolke på remsle, vi sakne småfolke o dej, har du hittat ngn.126 än?????kändis?????????????????????????????????????????????

2007-10-20 @ 23:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0