goderafton!

ikväll har vi varit på 12-årskalas hos grannpojken jonathan!
och när man fyller 12 så vill man juh inget hellre ha än en massa kosing att sätta sprätt på!
så det fick han,åsså sa jag till han att köpa sig ett ciggpaket och nåra bärs....då tittade han lite nervöst på mig och sa ehhhh,öhhh va?
så jag fick ju lov att säga att jag bara skojade!

väl hos grannarna ,som har 4 barn( helt otroligt!!) så fick vi go-fika, och så fick jag spela kula och leka med barbieslottet-jihoooooo!!!!!!!!
min minsting hampus älskar att leka med flickan i huset,eftersom hon har ett dockhus,och hampus älskar dockor,
så han tog en naken barbie-satt henne på en häst-och så fick barbie rida bar-arsel in i slottet! precis som det skall vara med andra ord!! HAHA!!!!
pappa thomas fick en smärre chock när han såg spektaklet! och det gjorde hela situationen ännu roligare!!!

nu är jag ledig i 2 hela dagar så nu skall jag väl få till denna bloggen tillslut hoppas jag,men min bror har redan sagt att han är impad av min framfart !!!

good night sweethearts!!!

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Hahaha...Barbie rider bar-arsel in i slottet! Det skulle ju nästan kunna va ett upplägg för en xxx-film. Nä usch..

2007-09-18 @ 22:22:15
URL: http://blogg.elektroniskmusik.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0