kärt besök!

kvällen har varit väldigt händelserik! direkt efter avslutad middag,som för den delen inte förflöt som den skulle...hampus fick ett av hans nu välkända utbrott,och skrek sig igenom middagen,medans vi andra försökte att äta samtidigt som vi höll för våra öron,funderar starkt på att inhandla sådana dära öronpluggar.......

ja efter detta ringde 5.åriga grannflickan och frågade" när kan vi komma till dig vickan,vi vill det!!! " självklart fick hon och hennes lillebrorsa komma eftersom mina grabbar gillar dom starkt!!
det tog ca 10 sekunder innan dom klampade in här... då satte vi alla barn och jag igång med tvåltillverkning i vårt kök! jomenvisst,rena pysselverkstaden !  smälte tvålmassa över vattenbad,färgade blått,samt hällde upp den flytande massan i olika formar såsom dinosaurier,tigrar,apor och elefanter!
skitsnygga vart dom iaf!!!!

mitt i den otroliga röra som köket hade försatts i kom mina kära föräldrar hit och hälsade på ! anton och hampus vart alldeles lyriska med tanke på att dom hade saknat mormor och morfar så mycket under den vecka dom ej sett dom på !!
självklart hade dom påsvis med presenter med sig! det  var parfymer och gotta och fina halsband till mig,och massvis med coola kläder till grabbsen! åsså yu-gi-kort till anton och leksaker till lillen..herreguuuud vad grejor de hade handlat till oss!!!

dom är för underbara mina små päron...
love u..

nu har jag städat upp i den horribla röra det hade lyckats bli under bara några få timmar,och jag är slutkörd...
kram till er alla som tar er tid att läsa mina små tankar och visioner ......


Kommentarer
Postat av: Tjosan43

Det lät ju riktigt mysigt det där med tvåltillverkningen.. hoppas att ni hade det roligt under processen (och som jag förstod av ditt inlägg så hade ni det riktigt skoj) =)

Och dina föräldrar verkar ju riktigt gulliga, komma med en massa presenter till dig och dina barn.. Var det kanske så att någon fyllde år? =D

2007-12-07 @ 00:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0