kusligt på jobbet...

idag på jobbet hände nåt läskigt,jag skulle till att duka matbordet och håller i ett drickesglas,plötsligt bara exploderar glaset i min hand !! jag fick två köttsår som säkert va nästan o,5 mm breda!!!
glassplittret flög hejvilt över mig och golvet ,och jag vart så paff att jag bara stog och stirrade på det trasiga glaset i min hand tills en av mina kära arbetskamrater,som hade hört mitt skrik,kom och undrade vad jag pysslade med !!ja,jag behövde inte nåt plåster iaf som tur va!

helgen som har varit har jag mest bara jobbat,i fredags fick anton sova över hos mormor & morfar ,som han har längtat efter att få vara själv med dom !

igår va barnen och thomas på badhuset och härjade vilt,medans jag arbetade i mitt anletes svett...
sen fixade min kära sambo en supergod middag ! det var väldigt uppskattat av mig.....som slapp göra maten...

jusst i detta nuet har jag rast en stund från mitt kära jobb,och isf att träna ,som jag skulle göra egentligen,så hamnade jag här framför datorn istället, med den ursäkten till mig själv att jag bara MÅSTE uppdatera min blogg,jag hinner faktiskt träna en kort stund innan jag börjar igen......

i dag är thomas och barnen på innebandy-dm i härnösand,hoppas det går bra för dom-ja. både ungarna och laget...

näää om man ska ta tillfället i akt att städa huset i lugn och ro innan man ska tebax på jobbet....jihooooo!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0