kvällsexersise!

jihhoooo ! så fick jag min dagsträning! jag tog helt sonika upp telefonen och ringde grann-helena,och sa att nu ska vi ut och trava med stavarna ! men ... sa hon,jag kan ju inte jag har ju barnen ! jopp sa jag ,ta hit dom ,thomas är barnvakt en timme medans vi är ute och traskar ! sagt och gjort,tio minuter senare var dom här och thomas stod ovetande om vad som skulle till att ske ! vilken upplevelse att se hans min när vi sa till han att passa ungarna medans vi går ut och går!  hahaha!!!

vi tog våra stavar,helenas två hundar åsså gick vi ! det var sååå himla skönt att röra på sig,men tokjobbigt med dessa stavar alltså ! imorrn ska jag styrketräna efter dagis-skollämning !

idag är jag riktigt nöjd med mig själv,jag har tränat,varit lektant,samt bakat mina efterlängtade frallor !!

nu är det idol som gäller ! gonatt tokfnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

taskigt mot thomas tycker jag

2007-10-17 @ 09:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0