ny design ..igen..

tjoflöjt ! eftersom min lilla pappsen inte tyckte så mkt om den gråa så testar jag en ny igen... är denna bättre eller sämre? nu låter jag som en optiker.....
jag kommer som sagt att pröva mig fram under en tid framöver vikken som känns bäst!

efter jobbet idag-jag var på en demensutbildning,det var himla intressant förresten!
ja, som sagt efter vi kommit hem jag och kidsen,så gick vi över till grannen,helena med en blomkvast,hon fyllde år igår, vi fick fika och sen skulle hon hämta stor-killarna i stan ,så jag erbjöd mig att vara kvar i huset och passa småbarnen,så hon skulle slippa ta med dom i bilen i onödan.. jaja,vi blev ju kvar där då när helena skulle åka och hämta grabbsen,så det var jag och 4 galna ungar!  shit ! jag avundas dom som har fler än två barn och som fortfarande har förståndet i behåll !!!!  snacka om att dom levde rövare! men vi hade iallafall roligt hela tiden ! och kors i taket-dom lyssnade på mig hela tiden!  nu,väl hemma igen och har nattat mina egna två små änglar så känner jag mig lite mera tom ihuvudet än vanligt,om det är möjligt......

imorrn är jag ledig och efter att ha skjutsat anton till skolan ska jag och hampus-pampus mysa tillsammans hela dagen ,han tycker om att ha mamsen för sig själv ibland....

nu tänker jag titta på idol-mitt favvo-program ! sen läsa bok-om min hjärna kommer att orka ta emot mera info.idag,vill säga...sen kommer lilla jag att slockna som en slagen hjälte!!!!

kraaaaam till alla !

Kommentarer
Postat av: Fadern

Tack, mkt. lättare att läsa, och lite mer "Vickan" stil.

2007-09-24 @ 22:23:17
Postat av: angelica Mupp prupp

jag tycker fortfarande att den grå är bättre. Inatt har daniel jobbat, så idag blir det jag och Alfons. Ska åka och hämta tapeterna och köpa grå färg idag...ha en trevlig ledig dag!

2007-09-25 @ 08:19:12
URL: http://www.mammaangelica.blogg.se
Postat av: Anna på Tallen!!!

Håller med din far!! Halkade in här via Angelicas blogg, så jag tjuvläser lite!!
Ha det gott!!

2007-09-25 @ 10:19:41
Postat av: Jimmy

Tjopp! Ja, den här designen tyckte jag var bättre än den förra. :)
Idag var vi på MVC igen och i eftermiddag ska vi dit för ännu ett ultraljud! Ja, du kan ju läsa mer om det i min blogg. :)
//Jimmy

2007-09-25 @ 12:19:43
URL: http://blogg.elektroniskmusik.com
Postat av: vickan

anna på tallen: kul med nya besökare ! du är välkommen åter!

2007-09-25 @ 14:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0