ny design!

hellojs again babies!

nu har jag gjort om designen,som det så fint heter på min lilla blogg!
visst är den fin ?
ni som sett den förra får gärna säga vad ni tycker,om jag skall byta tebax till den förra,kanske kommer jag att byta lite då och då,man vet aldrig!
det är ju ganska skojsigt!

ja,nu är jag nyss hemkommen från dagen som aldrig tog slut på jobbet.......shit alltså,dom hära långdagarna är riktigt pissiga om jag får säga min mening!
börja kl 07:00 och att komma hem kl 21:30.....hinner ju inte med så mycket direkt ,förutom att bli förgrymmat trött i huvudet,men det är iaf ett kul jobb man har ,även om man ibland blir snor-trött...

less vart jag oxå när jag hade hittat en sida på nätet som sålde riktigt billiga bärbara datorer,åsså får jag veta av min bror (som tur va..) att det är ett bluffmakarföretag.....piss där oxå.!

nä nu skall jag intaga  en talrik musli med mjölk,ta en prilla , sen stupa isäng,för att återigen vara pigg och på allerten på jobbet imorrn bitti......piss......

kraaaaam på er alla snälla människor( ni andra som inte tycker ni är snälla får en spark i rumpan )

.


Kommentarer
Postat av: Fadern

Lite mörk och dyster för min smak, tänk på att vi gamlingar har svårt med synen :)

2007-09-23 @ 22:23:33
Postat av: angelica Mupp prupp

Jag tycker att den blev finare, snyggt med grått juh!! Passar våran hall, som snart blir grå! Hejdå luden liktå med infektion under nagel!

2007-09-24 @ 09:03:10
URL: http://www.mammaangelica.blogg.se
Postat av: kattispattis

testar bara om det går att göra ett inlägg nu då!!

2007-09-24 @ 18:18:06
Postat av: vicks

kattispattis: jodå det funker ! funkar.
se nu till att skriva nåt mer så blir det nog bra ska du se.....

2007-09-24 @ 21:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0