pust !

pust,stånk och stön !!
varför ger jag mig på att göra saker när jag vet att det kommer att bli jobbigt...?
jo,för att jag är tjurig som den värsta åsna ni kan tänka er !!

jag har kämpat med att rulla upp ett as-stort traktordäck upp på tomten ,från vårt träsk...och nej,vi har inga träsktroll...
ja,jag fick upp det på den plats jag skulle lägga däcket på tillslut,åsså lassade jag flera hundratals liter jord i det,och planterade lökar av olika slag som kommer att blomma till våren!
tulpaner,påskliljor och pingstliljor !
nu när det är klart känns det bra iallafall.

sen har jag även gjort höst-vinterfint på altanen,jag har satt fina röda och blåa ljung,samt vinterek,och en massa mossa och granris i olika arrangemang,jag blev nöjd.(inte för att skryta men....)


nä,nu ska jag torka golven innan jag ska iväg på arbetet och driva mina kära arbetskamrater till vansinne ......

kraaam !
ps, pappa och mamma : nu kommer ni att få många fina blombuketter till våren av mig...ds.

Kommentarer
Postat av: Fadern

Tack,tack.

2007-09-26 @ 13:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0