sänder en tanke...

måste bara sända en liten tanke till min lilla svägerska bettan som jobbar sin sista dag på sitt hääärliga jobb!
jag beklagar å det största bettan att du inte kommer att jobba på väldigt låååång sikt......hahaha!

jadu lilla bettan ,du är lyckligtvis invaggad i falska förhoppningar om att du skall kunna ta det lugnt nu ett tag framöver..nu kommer det till att härja friskt i din mage och du kommer inget hellre än att önska att den lille i magen bara kunde ta och hä ut sig !

sen ,när bebben är född,ja då är det då du förvandlas till en mjölkstinn,konstant trött,konstant hungrig.......NÄÄÄÄ! jag driver bara med dig.... alllt kommer att förändras till det bästa du någonsin kan tänka dig

när väl bebben är född,kommer du att bli en hönsmamma som mig själv !!!!

ha det gött !

Kommentarer
Postat av: Bettan

Jag har ju lång tid på mig att slappa innan den 3 november, sen bokade jag in att den ska vara snäll så det blir nog bra. Fick du aldrig hem dendär lappen där du kryssade i olika alternativ? Bråkigt barn: Nej tack. Snällt barn: Ja tack.

2007-09-28 @ 14:06:13
URL: http://www.bettansbetraktelser.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0