telefonsamtalet....

jaha ja.. då har man fått sitt första telefonsamtal från äldste pojkens fröken då..
och vad ville hon då undrar ni?
jo ,hon ville bara informera mig om att min kära son och två busiga pojkar till hade tagit sig över ett  staket och på så vis lämnat skolans gränser....

det värsta av allt var att dom hade gått ner till en närliggande bäck och lekte där...hualigen vad har inte kunnat hända om inte en fröken upptäckt dom?

jaja hon hade haft ett allvarsamt samtal med de inblandande,och de lovade på heders att inte göra om det,man kan ju bara hoppas att dom håller det löftet.....

annars  så har väl denna dagen inte varit så tokig,jag har arbetat hela kvällen ,och ringt min kära tålmodige bror ett antal gånger för att checka av olika grejer på datorn...men jag lär mig sakta men säkert!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0