tjosan!

som jag lovade barnen , så var vi och åt pizza på remsle med mormor och morfar,
det var väldans trevligt! barnen åt,eller ja,anton åt iallafall,hampus satt mest och sa " bajs-kiss" eller typ " bajs-dricka" åsså garvade han!
sedan åkte vi till lillängets skola och lekte en stund.

efter att dom rusat av sig något på lekplatsen åkte vi hem så att ungarna hann vara hemma ett par timmar innan det var dags att skjutsa dom till barnvakt-farmor igen! vid 21 tiden for jag hem till huset igen,från barnens farmor.
och när jag kom hem var det som om all luft gick ur mig ! jag vart så fruktansvärt trött!jag har varit väldigt trött en period nu,thomas tycker att jag skall gå till doktorn och kolla mina värden,men det tänker jag INTE göra !
jag tror helt enkelt att det är så att jag är lite utarbetad för tillfället! och så blir det ju ibland,eller hur?
så småningom blir nog det bra det oxå!

nog klagat ,jag tycker igentligen inte att man skall klaga i onödan , på vad det än gäller! det finns dom som har det tre gånger värre ! så skall man alltid tänka tycker jag ! fin filosofi va?

nu har jag mina två timmars rast på jobbet,så jag har vart och tränat lite trappmaskin,cykel samt löpbandet.

nu skall jag gå och läsa lite och äta innan man återvänder till arbetet!
ikväll får jag äntligen hämta hem grabbarna så att dom får sova i sina egna sängar! mina gullegrisar.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0