ÄNTLIGEN!

men det var på tiden att dom som har arbetat med att fixa till dessa bloggar äntligen är färdiga!
ja, som ni kanske märkt så har jag inte kunnat skriva ett endaste litet ord  sedan i lördags! länge,länge.....
och jag som hade tänkt göra ett inlägg redan i lördagsnatt, när jag kom hem från krogen, så att ni hade fått bevis på att lilla jag vart vaken ända tills kl:03:00 va?  helt otroligt.....
men det var helt fantastiskt kul på bowlingen !  fest, dans, bowling,och en himla massa surrande med en massa folk!  skoj som bara den!
och att äntligen få gå på fest med brodern& bettan, det var höjdpunkten! '

söndagen klev jag upp med barnen vid 9,suveränt att de sov länge just den morgonen oxå!  :)
sedan kom en kompis till Anton till oss, så de lekte järnet hela dagen!
efter det så for vi med barnen till stures för att intaga middag! mkt gott!

igår jobbade jag hela dagen... på kvällen så följe en annan kompis till A hem till oss, han stannade tills sjutiden,och när han for hem, då dök brodern & bettan & lilla mamsen upp på besök!  det var himla kul, det var ett tag sedan dom var här, och barnen vart superglada!
Jimmy behövde låna min dator fram och tillbax, såklart fick han göra det!  :)

idag skall vi fira min farfar som fyller 84 år! det blir efter jobbet... på tal om jobb, det är nog dags att jag börjar att fixa iordning mig för att fara iväg! ville bara testa att göra ett litet inlägg, se om det funkar, och det verkar det ju göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0