diagnosen.....

lyder som följer: luftrörsinflammation & en bakterieinfektion i hals & näsa.... låter trevligt va?
och iochmed att jag har en infektion & en inflammation i kroppen så fick jag svaret på varför jag är så trött & blir kallsvettig för minsta lilla ansträngning,blodet är mindre syresatt då förstår ni!
nu skall jag snart vara frisk iallafall, hoppas jag , för jag har fått penicillin & 2 olika hostmediciner.
nu så här i efterhand är jag lite sur på mig själv att jag inte gick tidigare till läkarn för att få penicillinet..... men det är ju lisom inte det första man tänker på när man får förskylningssymptom, att " åhå, jag har fått en infektion & inflammation i luftrören som jag behöver medicin för ! " nääää.... man tror ju liksom att det ska gå över av sig själv.... men så var ju icke fallet här då!
det trista nu är att det verkar som om lilleman håller på att bli sjuk oxå.... stackars liten älskling! hoppas att han klarar sig lindrigt undan.... kanske han bara är trött oxå.... får se vad det blir av det hela..
nu skall jag titta till mina gullegubbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0