härligt!

sådär ja! nu väckte jag allt upp er allihopa!  :) det var väl inte så svårt att lämna lite avtryck efter sig ?
jag blir iallfall väldigt glad när ni skriver några små ord då & då !
idag känner jag  mig lite friskare, så imorrn skall jag jobba ! men jag kommer nog att ta det väldans lugnt & försiktigt.... vill inte att det ska ta om igen....
killarna har fortfarande feber & hostan sitter i.... de får vara hemma imorrn oxå... T börjar inte jobba först jag kommit hem, så det ordnar sig bra!
imorrn kväll har jag skolrådsmöte oxå, det skall bli intressant att se vad nytt rektorn har att säga.
nu måste jag kolla in när kvartersen skall dra igång igen! vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0