jobb,kalas & annat skoj!

tjopp!
idag har man slitit sitt anletes svett.... hehe... jag har dragit in pengar till brödfödan så att säga!
det var så härligt att jobba idag, jag känner mig så pigg & glad & allmänt lycklig för tillfället! häääärligt!
efter jobbet for jag iväg till Alfred, där T & barnen var på 6-årskalas!  där var det tjo & tjim & mycket trevligt, som det alltid är hos madde & co. det är ett ställe som man alltid känner sig välkommen till, alltid glatt & mysigt!
sedan åkte T hem med Anton & jag & lilleman vi for en sväng till mina kusiner, där vi egentligen bara skulle stanna typ en tio minuter, som blev en dryga timmen!  lilleman är ju så kär i min kusin Nathalie.... så han kunde ju inte släppa henne med blicken...  :)
iochmed detta långa besök blev middagen ganska försenad!  vi åt tacos sisådär vid 19 tiden, vi äter i vanliga fall vid typ senast 17.... men det blev så bra så! :)
sedan kollade jag & barnen på "körslaget" mkt bra program, åsså åt vi en massa chips & gotta! en riktigt mysig kväll har vi haft!
imorrn är det min heldag+kväll som väntar.... men så pigg & glad som jag är nu så skall det gå som en dans att jobba! jag tänkte t.o.m slå till på att styrketräna på rasten! det var ett bra tag sedan nu!
nu måste jag sova min skönhetssömn.......HAHAHAHAHAHA!!!!!  vikket bra skämt va?  :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0