Kalas & Kissar!

nu är dom här! våra otroligt fina kissar!  Amorf & Bison , kallas bisse & moffe i dagligtal....  :)
dom lullar omkring just nu och kollar sig omkring här i huset, lite avvaktande sådär, men de verkar ändå otroligt lugna till sättet!
första träffen med våran lilla Joker vart väl sisådär.... de fräste och så, men så gick joker ut till vår groventre´, och där har jag stängt dörren så han får vara ifred inatt, det är nog bäst så för oss alla tror jag, tills imorrn iallfall! kissarna hade med sig mycket saker!  bl.a ett stort katt-hus som dom sover i, jättefint!  åsså en kattlåda med tak & lucka in i , väldigt praktisk! sedan var det någon sorts lek-tunnel, som de springer in & ut ur & leker  med! detta känns bra, det kommer nog att bli jättebra bara katterna vänjer sig med varandra, och sånt kan ju ta ett tag, men det gör inget!

på min rast idag var jag & Hampus på Almas 4 -årskalas oxå!  barnen hade himla kul och vi fick en massa go -fika av Almas pappa Anders!  :)
Hampus fick en till inbjudan till kalas på torsdag oxå, av en annan av hans tjejer på dagis, Linn! han har fullt upp med brudarna redan lilleman... hehe...
det syns nog på kalasbilderna att barnen hade det riktigt kul!

Anton han myste & åt glass med mormor& morfar medans vi var på kalas, han tyckte nog att det var kul att få rå om dom för sig själv ett tag...
nu ska jag kolla kissarna en sista gång innan jag går & lägger mig!
kramelikram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0