lördag!

imorse låg vi i sängen ända tills klockan hade passerat tio..... härligt!
igår var jag iväg en sväng med anton på kalaset på badhuset, men han stannade och badade bara ett tag, han tyckte att det blev för stojigt & mycket barn..... han har ju legat hemma så länge och vart sjuk så det blev väl kanske  för mycket på en gång för honom. men han sa att han hade haft kul iallafall !
sedan när vi kom hem så möttes vi av snöiga hampus & T , dom hade vart ute och haft snöbollskrig i dryga två timmar..... de såg ut som om dom hade haft det skoj oxå!  :)
sedan blev det till att duka fram slisket inför tv-tittandet!
vi låg och myste resten av kvällen i soffan- härligt!
anton vägde sig förresten igår, och under den här veckan som han har vart sjuk, så har hsn gått ner - 2,8 kg ... det är väldigt mkt för ett barn det att tappa i vikt under en sån kort period.... så nu blir väl skolsköterskan nöjd då iallafall..... , men det syns att han inte är riktigt pigg ännu, för han är alldeles blek i ansiktet... lillpluppen min...
idag skall vi kanske till brorsan & hälsa på, det var ju ett tag sedan vi var där.... så det är väl på tiden!
kanske blir det t.o.m en fika nere hos mor på cafeet.

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Tjopp! Nu har jag lagt ut bilderna som jag tog idag, så att du kan sno dom. Dom blev tyvärr lite suddiga. :)

2008-04-12 @ 20:45:06
URL: http://blogg.elektroniskmusik.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0