måndag igen!

japp så inleder vi ännu en ny härlig vecka!  :)
mina förhoppningar inför kommande vecka är att ALL snö som finns kvar kommer att tina bort!
nu vill jag ha härlig vår! så att vi kan börja på att påta på i trädgården,det är ju sååå himla skoj med blommor!
imorse var barnen på ett strålande humör! det var inga sura miner alls när jag väckte dom imorse, inte ens Hampus fick nåt av sina berömda utbrott!  kanske, kanske håller 4- årstrotsen på att sakta med säkert försvinna....... hmmm.... man kanske inte ska hoppas på för mycket!  :) men som sagt, idag gick det hur bra som helst att lämna på skola resp. dagis!
nu har jag hållt på att städa ihop lite, tvättat,diskat mm.mm.. innan jag ska iväg och jobba kväll!
imorrn bitti är det mkt tidig morgon för oss, både jag & T börjar 7 , så då gäller det att väcka upp gullisarna vid halv sex.... men det brukar gå hur bra som helst !
och idag tar jag min allra sista pencillin tablett!  jippii!   nu känner jag mig faktiskt helt frisk, om än lite trött fortfarande, men det försvinner väl det med så småningom! T han får käka på sitt pencillin i några dagar till han ! nu hoppas jag VERKLIGEN att vi slipper diverse sjukdomar för att bra tag framöver!
nää nu måste jag skynda in i duschen!  vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0