..och våren den fortsätter!

lovely! fint väder idag oxå! :) mindre fint att man skulle till att jobba kvällen... men jag fick ju iof hela förmiddagen att njuta av det fina vädret... dock tillbringade jag största delen av den tiden på sopstation, av alla ställen, men ändå! :)
man får bra energi av att rensa ut gamla grejor och kasta har jag kommit underfund med! man borde kasta saker lite oftare tycker jag.... !  :)
ja! grattis till bettan som fått nytt jobb oxå!  wihooo! nu blir hon en ( ännu mera) respektingivande person, jag blir nästan lite skrajsen.... :D
bra gjort bettan! detta är du värd!  men hur ska bebben klara sig utan dig nu då? när hans pappsen skall ligga & lata sig och käka praliner hela föräldraledig-perioden.... hehe!
imorrn har vi fotbollsträning med superhjältarna igen! kul,kul!
mindre kul är att vi har fått sagt ifrån en hel massa barn som kommit i år och vill vara med i vårt fotbollslag.... men vi har tyvärr ett så knökfullt lag att vi får inte ta med flera barn, då kommer barnen inte att få spela nåt knappt! för'äldrar ringer hem till oss och undrar varför inte just deras barn kan få vara med, och vi försöker förklara hur läget är, och att kanske flera föräldrar får ställa upp och starta egna lag, men  en del blir lite putt tror jag.... men det är ju barnen det blir synd om som spelar med i vårt lag nu, för om vi tar med flera barn i laget, så kommer dessa barnen inte att få någon speltid knappt! man kan ju hoppas att föräldrarna till de barn som inte är med i något lag, drar ihop ett lag själva!  det blir ju x-tra kul med många lag att möta!
men jag kan inte låta bli att få dåligt samvete över att vi måste säga ifrån.... men vi har ju inte nåt annat val!
men jag får dåligt samvete iallfall.....
jaja, hoppas att det ordnar upp sig till slut!
nu ska jag kolla barnmorskorna , som jag trodde va igår, men så var det ju inte!"  :)
good night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0