skärpning!

ja, skärpning på er ni som läser min lilla blogg!
nu vill jag påminna er än en gång om att jag tycker att det vore väldigt trevligt att , om ni kunde lämna några avtryck efter er, typ att ni lämnar några små kommentarer till mig då och då! ni förstår att jag blir glad som en liten hund och viftar med mina små öron och hoppar upp & ner av glädje när jag ser att jag har fått några kommentarer till det jag skrivit, för det är väl inte så tragiskt att ni inte bryr er nåt alls om lilla mig & det jag skriver.... för då blir jag ledsen på ögat.....
jag VET att  ni är hyffsat många som läser vad jag skriver, jag kan ju gå in & kika på statistik & sånt, och det är en stadigt stigande kurva ev personer som läser, och då ber jag er än en gång, lämna avtryck! jag blir ju så glad då!
annars är vi fortfarande sjuka här på hemmafronten,jag är väl någorlunda på bättringsvägen, men det var attans vad det satt hårt åt med dessa bassilusker!
killarna mår riktigt taskigt.... feber & hosta, jag tycker så synd om dem så det är inte klokt!
A får vara hemma från skolan imorrn, jag kommer ju att vara hemma från jobbet imorrn oxå.... jag får se hur det blir på tisdagen... förhoppningsvis har pencillinet gjort nån verkan tills dess...
pluset med dessa sjukdagar är väl att jag har tappat tre kilo..wihooo.... eller inte.....
jag har ju inte nån matlust, och det är ju inte så bra. men för tillfället får jag väl glädjas åt viktförlusten iallafall...
hoppas att mina älsklingar blir friska snart...
har pratat med mina päron, och dom är oxå sjuka, samt att broderns familj oxå har blitt förskylda.....
undra vem som smittat ner dom då?
jag sänder iallfall stora krya-på-dig kramar till alla dom från oss! åsså får  dom några pussar oxå....  :)
nu skall jag sussa......  ja, och kram på er oxå!

Kommentarer
Postat av: k-p

hej
hoppas kritiken inte var riktad till mig, jag tycker att jag brukar lämna kommentarer..
hur som helst, nu kan du vifta på svansen för här får du en:)
trist att ni är sjuka hela högen krya på er!
k-p

2008-04-06 @ 22:26:22
Postat av: AnnaKarin

Usch vad tråkigt att vara dålig :(
Jag tackar på förhand för den medskickade presenten. Vad gulligt! Och vilket roligt kort! hon har inte sett nåt än, inte förrän imorgon!
Idag fick min kompis sin bebbe, så det känns skoj! Vi har väntat å väntat, och så imorse kom det efterlängtade sms ´et :)
Men hörni! Krya nu på er! Ska besikta en bil på torsdag, så det blir nog kaffe " at Milo´s" , och jag ska styra upp att hälsa på hos er också. Verkligen!!
Vi hörs!

2008-04-06 @ 23:38:03
Postat av: veronica

lämnar lite avtryck ,,,,, krya på er! peppar, peppar vi har klarat oss ännu. det e bara Micke som har kvar hostan sedan ca 2 månader tillbaka. Den vill inte släppa. Godnatt o kram

2008-04-06 @ 23:53:24
Postat av: Angelica

hm...jag skickar väl kommenater rätt ofta iallafall...Hoppas ni blir friska snart. Ni har haft en himla otur med förkylningar i år! I kväll ska jag jobb...ledig torsdag och då ska jag till tandläkaren och bränna pengar!!Tråkigt väder i dag!!!!!!!!Nu äta frukost!!KRAM!

2008-04-07 @ 09:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0