uppe i ottan !

imorse var det tidig morgon som gällde! upp själv kl 05:15, fixa & greja, väckning av barn & sambo kl 05:50, gick inte sååå bra, dom kom upp en stund efter 06... varav sambon är den som är mest svårväckt! :)
men, vi fixade att komma i tid till fritids & dagis, och jag var på jobbet 1 minut i sju ! wihooo, i made it , liksom !
efter hämtning av barnen kl 16, så var dom ganska möra.... vi var ute en stund när vi kom hem, sedan så har dom mest suttit lugnt & stilla & ritat och tagit det lilla lugna, nu sover tröttisarna sött i sina sängar, sambon sover på soffan han ! :)

jag vet inte om jag har berättat att vi skall FÅ två supersöta , renrasiga norska skogskatter? två urgulliga katt-killar på ca 1 år, från min kusins tjejs syster,fantastiskt! i dag har jag mejlat lite med henne, och vi kommer att få en massa grejer som tillhör kissarna, plus att vi nog skall köpa av henne ett "klätterträd" som går från golv till tak, som kissemissarna brukar hålla till i ! häftigt va?
dom fina kissarna heter Amorf & Bison, även kallade Moffe & Bisse, tänk va? raskatter...gratis... helt otroligt!
väldigt snällt av tjejen att ge dom till oss, hon kunde inte ha kvar dom i en lägenhet i luleå, utan ville att de skulle få komma till ett mysigt ställe där dom kan vara utomhus, och då har ju vi " the place to be" !!
dom kommer att flytta in här hos oss om 1 1/2 vecka, gissa om grabbarna ser fram emot det ?  :)
T var lite betänksam först över att vi skulle ha sammanlagt 3 kissar, men även han insåg att har man chans att få norska skogskatter, så tar men den chansen,direkt!
det kommer nog att bli jättebra tror jag !

imorgon är jag ledig, så då är det kidnappning av Milo som gäller på kalendern!
vi kommer att göra en " go & grab " vid ett-tiden innan jag & lilleman hämtar A på skolan, så att Milo ska få vara med om ett skolbesök, ska börjas i tid... för ärver han min kära broders skolgener, så måste vi börja med en skolvänjning redan nu.....annars kanske inte Milobubben vill gå till skolan.....hehehe.....kommer du ihåg bror lilla..??  :D
sedan ska vi ta hem Milo hit till vårt hus några timmar, Mulleskolan , du vet, Bettan.....  :D guuud va rolig jag är idag ! hehe...
killarna ser fram emot att vi ska få rå om Milo lite här hemma alldeles själva, dom har gjort upp stora planer för morgondagen mina grabbar! men om vi ska hinna med allt dom säger, så skulle Milo behöva vara här i ett par dagar.....
nu är jag trötter, måste zzzzoova........   puss & kram !

Kommentarer
Postat av: k-p

var anmäler man sig till mulleskolan?
har två aspiranter, med en morsa som tycker att det är skittråkigt att sitta i skogen å glo:)

2008-04-15 @ 21:51:42
Postat av: AnnaKarin

Ahaa, ny bild på dej!
Har inte kollat här på några dagar...
Ha så mysigt med Milo imorrn.
Vi ses å hörs!

2008-04-15 @ 22:09:56
Postat av: Veronica

Jadu, skenet bedrar =) Hon e inte så söt som hon ser ut... Skulle aldrig dra på mig mer än en katt. Det räcker gott o väl.

2008-04-16 @ 10:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0