vi är på gång!

ikväll var det dags för knatte-träning igen,idag var det bra många med, hela 14 barn kom! kanon-kul!
bara några som fattades. vi hade lika kul träning idag som förra veckan,barnen var nöjda & svettiga när dom for hem ifrån hallen!  :)
mitt dåliga samvete som jag hade igår, har jag inte idag, för tjejen i Antons klass bestämde vi oss för att ta med i laget allafall, även om det blir att när det är så många barn med, så kanske det inte blir så mkt speltid per barn & match.... men, det tror jag inte att kidsen bryr sig om när de är så här småa, dom tycker nog att det är roligt bara om det är flera med, och jag tyckte så synd om den här tjejen ...... så hon fick halka in i laget hon med!  :) så nu är förhoppningsvis alla nöjda & glada...
sedan till en stooor suck...... volvon gick inte igenom besiktningen idag...  :( det var ett par grejor som måste fixas till innan slutet på maj,och det var inga billiga saker heller....... nu hoppas vi att vi hittar någon som kan hjälpa oss med att laga bilen, för köper vi grejorna själva och fixar nån som kan greja ihop dom med ´bilen, så kommer vi nog undan med " endast" 4000 riksdaler.... sånt hostar man ju inte upp direkt sådär på en grisblink inte... men men det kommer nog att fixa sig till slut!
imorrn är jag ledig,så imorrn kväll ska jag & barnen på dansuppvisning på hullsta gård! min kusin & andra vi känner skall ha uppvisning med sin dansgrupp! det blir kul att kolla på!
sedan ska vi upp till mor & far & kolla på tv & äta godis, sedan ska barnen sova där när vi jobbar i helgen.
och ikväll fick vi Antons nya skrivbord, som vi fått gratis av min moster, hit kört! det kommer att bli så fint på hans rum med det!  han vart överlycklig över att få ett eget samma data/ skrivbord som pappa har! :)
det var min snälla mor & far som hade kört hit det medans vi hade träning, tack så mkt snälla ni!
imorrn efter hämtning av A på skolan kan det hända att vi far på stan för en mjukglass........ smaskens!
det är ju löning imorrn , så vi kan köpa mycket glass.....  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0