aloe vera & avslutning!

idag ahr vi haft full rulle hela dagen!
jag & mamma var till min granne på ett aloe vera party, hon hade visning med en massa aloe vera prylar, det var himla kul!  mycket fina produkter,jag ska ha en visningskväll här hemma oxå, grannen skulle få komma hit & ha det i mittten på september, hoppas att några kommer på fika då hit! :)
jag beställde t.o.m lite saker,fast jag inte skulle det hade jag bestämt mig för.... men det var så bra grejer så jag kunde inte låta bli.....  :)
sedan ikväll så har jag haft kvarters-avslutning & bjudit mitt lag med sina föräldrar på tårta härhemma!
det blev en väldigt trevlig liten tillställning! vi var nio vuxna & 11 barn!  alldeles lagom!  :)
vi satt & surrade mestadels av tiden & barnen sprang omkring & busade-mycket trevligt var det iallfall!
detta får göras om nästa år igen!
nu ska jag se efter om barnen vill lägga sig nångång..... sedan ska jag städa ihop litegranna...hehe...
imorrn har vi match igen, sista seriematchen för i år, tyvärr jobbar jag & missar den... men på onsdag när vi spelar semifinal, då kommer jag att vara med!  :)
see u later on folks!
kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0