fredag!

tjopp!
idag fick vi tidigt besök i form av brorsan & Milo som kom förbi på förmiddagsfika!
sedan stack jag & hampus på stan en sväng innan vi skulle hämta anton på skolan, jag hade lovat hampus att få handla nån liten grej på leksaksaffären,eftersom det är hampus namnsdag idag! såklart grabben skall få en liten present!
idag kom k-p förbi med sina grabbar på en fika oxå, vi hade en trevlig liten pratstund medans barnen lekte !
nu ikväll har jag varit till bror & bettan ett par timmar, de har fest ikväll! jag var inte sugen på att partaja så mycket, så jag tog bilen ikväll, men jag hade himla kul den stund jag var där iallfall,och det är ju huvudsaken! :) hoppas att dom har en fortsatt bra kväll!
vid tiotiden for jag på konsum & handlade god dyr glass...denna hägendaaz glass är farlig...., sedan blev det glass & film när jag kommit hem! så nu har jag en riktig mysstund med mig själv!
nu ska jag kolla färdigt filmen, " blast from the past"  en gammal film jag lånat av brorsan,himla kul!
byebye!
imorrn är det kvarterscup som gäller...hoppas på vinst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0