Godafton!

tjopp!
idag hämtade jag lille milo-mannen för att jag tyckte att han skulle få lite riktig kvalitetstid här i skogen med oss!  :)
vi fick behålla honom i nästan fyra timmar, alldeles för oss själva, utan att ha hans päron hängandes med.....hehe....
vi hade sååå mkt vi skulle hinna med..... leka, promenad,mellanmålsdax,sussa, åsså trodde jag att vi även skulle hinna med ett diskho-bad- men det hanns ej med!  :)  får ta det nästa gång!

Milo fick nöja sig med mig & Hampus, för Anton han stack till staden, till en kompis som ringde efter honom!  där blev anton kvar över middagen ända tills matchen som var vid 18-tiden, lååång tid att leka & busa alltså för anton & albin!
de verkade ha haft det riktigt kul iallfall !  :)

matchen ja..... tyvärr så vart det förlust med 2-1, detta var den allra första matchen som mina superhjältar har förlorat i år... men ni skulle ha sett vad de kämpade & spelade bra- absolut den bästa matchen någonsin för dom tror jag! :)
de var lite deppiga & sådär.... men jag sa att man måste förlora ibland oxå, för att lära sig att upskatta när man vinner, och de tyckte de lät bra!  :)

som ni ser på bilderna här nedan, så har hampus lekt tomte ikväll.....hehe... vet ej vad han fick det ifrån, kanske han tycker att det är dax för jul snart!  :)
han ville även att jag skulle klä ut mig.... vikken osis att jag inte hade några tomtekläder då!  :)

nuikväll har jag packat grejor & städat inför morgondagens avresa till Ö-vik & 2 hotellnätter!  wihooo!
imorrn kommer vi att ägna åt lite shoppning, & incheckning på hotellet åsså lite ta-det-lugnt-mys,torsdag skall vi på Star Wars, & fredag blir det paradisbad & sedan hemresa på kvällskvisten!
vi kommer att ha med denna datorn, så jag skall uppdatera vadvi hittar på i " FoppaLand " !  :)
många kramar till er alla!  nu skall jag se om killarna skall sova nåt innan morgondagen........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0