godermorgon vänner!

hej hopp!
nu är det då dax att börja arbeta igen..... jag tycker att det känns skoj på ett vis... men såklart gillar jag ju att ha semester oxå!  :)
men som sagt, det känns bra att komma tebax till jobbet!
igår var T & jag & fiskade med barnen uppe i österforse, där min morbror bor, vid deras brygga, det var mkt härligt!  solen stekte såååå himla skönt!  :)
sedan var det dax för match!
denna gången mötte vi Nipans Vildar, vi vann med 3-0 !  jihoooo!
det var en stor dag oxå...... Hampus stod imål hela första halvleken, och vilken målis han är!
gjorde en hel hög med räddningar!
han var mäkta stolt när det var paus & alla sa att han var så duktig!  stolt som en tupp!  :)
nu ska jag gå & fixa ordning mig- så gott det går iallafall... innnan jag sticker iväg på jobbet!
see u!
ja, K-p : den där listan VAR ju att ta det lugnt......  :)

Kommentarer
Postat av: AnnaKarin

Godermorgon själv där :)

Jasså det är dags igen, nu! Men du verkar ju ha hunnit med en hel del under semestern!

Ska nog en sväng åt stan på Jysk nästa vecka, då kanske jag skulle kunna lyckas svänga in till dej om du är hemma nån dag!

Ha det så bra!

2008-08-13 @ 05:44:39
Postat av: Tessi

godmorgon

aa nu är det ju dags att göra de... fyfan

2008-08-13 @ 05:51:53
URL: http://tessiilie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hellojsan AnnaKarin! long time no see....!

trevligt att du skall hit till stora staden! :)nästa vecka är jag ledig:tisdag & onsdag, jobbar till 16 måndag & torsdag & fredag. bara att välja dag för en " in-tittning" ! hoppas ni haft en bra semester! KRAMELIKRAM!

2008-08-13 @ 18:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0