höst-söndag!

idag tycker jag att man har känt i luften att hösten är på väg... även fast solen har strålat nästan hela dagen, så känner man liksom när det är höst på gång,och det tycker jag att man gjorde idag! men jag är en av de få som älskar höst!  när det blir mörkt om kvällarna....man får ta fram alla lyktor & tända massa ljus.... det gillar jag!
sedan gillar jag alla höst-färger...orange,rött,gult..... mysigt!
Idag har vi varit hemmavid nästan hela dagen, vi klev upp vid 10 tiden,myste i soffan, sedan kom T hem från festen han vart på igårkväll vid 12 idag...hehe... han hade ingen skjuts hem, så jag sa att han kunde ju sova där, så då fick han skjuts hem idag istället! :)

sedan vid 13 tiden kom catrin,gabriel,adelia på besök , barnen lekte järnet & vi fick surra ett tag! mkt trevligt!  sedan kom ju min mamma & pappa oxå, sikken tur för dom att de kom precis när jag tog fram cheesecaken! :)

sedan kom grannungarna oxå.... så det var fullt hus här ett tag!  men som ni vet så älskar jag när hela huset är fyllt av människor,och i detta fallet, så har vi ju huset fullt av katter nuförtiden oxå!  hihi!  :)

ikväll var det dax för träning igen, idag blev vi ännu fler än sist, de var så himla duktiga!  man märker att de blivit äldre barnen... de lyssnar på ett helt annorlunda vis nu tycker jag.... jätteduktiga!

som de kämpade, nu är de revanch-sugna tills matchen på tisdag!  nu är det vinst som gäller för hela slanten!

imorrn hade jag tänkt plocka av lite av bären härhemma.... svartvinbären, rödvinbären, krusbären.... kanske ta upp lite rödbetor & morötter....

nu skall jag surfa runt lite..... kramar till alla! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0