kolla vilkenfin teckning ett av barnen hade med sig... :)


Kommentarer
Postat av: AnnaKarin

Den där tror jag att du är väl värd!

Va kul att få en sån grej :)

Vi har haft en kul helg här iallafall, med bilträff och dyl. Bettan blev väldigt konfunderad när jag ringde i fredags kväll och "påminde" henne om bilträffen som hon höll på att komma försent till. HA HA HAA

Vi hörs!

2008-08-31 @ 22:40:26
Postat av: vickan

ja, jag var hos bettan när du ringde, hihi! det var kul! förresten,jag lånade dina tårtgrejsimojser stansar till mina tårtor... jag ville ringa & fråga dig om jag fick låna dom, men då sa bettan att du nog skulle skratta åt mig, så hon sa att det bara var att låna dom! :)

2008-09-01 @ 12:02:30
Postat av: anna liljeqwist

Hur gick det med spikmattorna, funderar på att skaffa en,så jag vill gärna höra om det är värt det????

2008-09-04 @ 12:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0