långväga-besök!

imorrn skall Ankan m. company komma & besöka oss här i skogen!  :)  skall bli väldans trevligt!
jag har även bjuppat hit broder m. family hit på fika, får väl se om de tar sig ut hit i bushen!
jag skall göra något så enkelt som marängswiss att bjuppa på!  hoppas att det är något som alla gillar..... annars får jag ta fram lite annat, jag har litte i frysen.. eller, ganska mkt fikabröd ..... detta har ju en tendens att ta överhanden i min frys..... inte mat.. hehe...
nu håller jag på att grädda de dära pizzabullarna som jag gjorde igår..... skall bli intressant att kolla om de är goda!
jag har ju även slagit telefon-prat-rekord IGEN med Ankan..... hehe.. jag som inte ens gillar att surra i telefon , lyckades prata i hela 48 min & 52 sek ! wow!  :)
nu måste jag ta ut bullarna!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0