pizzasnurror!

gokvälls!
ikväll när jag hämtat barnen från deras farmor, for vi hem & jag testade att  baka " pizzasnurror" det var ett recept från nya ica-tidningen jag fick i postlådan, det var en sorts bullar-men med pizzafyllning,som man gör & fryser in, sedan bakar man dessa i ugnen dagen efter eller närhelst man vill äta dom! de blev väldans fina!  hoppas att de smakar bra oxå, det skulle visst vara ett finfint mellanmål/utflyktsmat. det är ju " inne" att göra dessa bake-off bröd nu & ni vet ju alla hur himla hipp jag är.....HAHAHA! 
nu kollas det på harry potter i tv rummet..... det där med att börja lägga barnen i kristlig tid såhär innan skolstarten har ej börjats att tillämpas i detta okristliga hem....  :)
hade fåttt samtal från ett för mig mkt okänt nummer idag på telefonen...hmm vem var det från? jo, Ankan hade ringt mig!  trevligt!  mindre bra var väl att jag ej var hemma.... skickade nyss ett sms till henne ifall hon var vaken.... men så verkar inte fallet....får ringa henne imorrn efter 10 när vi har klivit upp!  :) det vankas ju kvällsjobb för mig imorrn oxå.... sedan är det helgledigt!  wihoooo!
på lördag skall killarna äntligen få sova hos mommo & moffa-som dom har längtat!!  de  räknar både timmar & dagar innan de skall dit!  hihi! det var ju säkert -en & en halv månad sedan de sov där & det är ju jääääääääätte länge för dom! :) hehe...
nu ska jag äta glass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0