tjopppp!

hallå där !
idag har man slitit sitt anletes svett på jobbet, ända tills klockan 13...hehe...
sen swishade jag ner på stan & inhandlade nya badbrallor till killarna, hade ju liksom lovat hampus nya badbyxor tills simskolan skulle börja...och det är imorrn....  :)
sen vart det till skolan för att hämta anton, passade även på att prata lite med deras nya fröken, hon verkar väldigt bra!
där träffade jag på madde, som var där för att hämta alfred från förskoleklassen, det är så kul nu, att man lär träffa på henne titt som tätt på skolan!  :) vi åkte hem hela högen hit för att fika & surra!  mkt trevligt, mkt barn vart det!! hihi! eftersom grannbarnen oxå var här när vi kom hem, fullt ös alltså!
ikväll följde anton med T på match till resele oxå, denna gången fick anton äntligen se dom vinna!  det tyckte han va kul!
medans anton & T var borta så passade jag & hampus på att mysa lite bara han & jag... vi bakade muffins, gick på skogspromenad, sedan cyklade vi till ett ställe här i vår skog & där fick hampus äta sitt kvällsfika, det tyckte han va jättekul! vi hade även med oss ett kortspel som vi satt på filten & spelade,jättemysigt!
min mor & far kom förbi oxå en kort stund, de hade med sig varsin present till anton & hampus, från min moster som varit på semester i kroatien, de hade köpt nån sorts läsk i champagneflaska, jättefin med tom & jerry på! den kommer att sparas till nåt riktigt festligt tillfälle!
nu har jag nyss stekt pannkakor så det stod härliga till!  :)  det osar fortfarande i köket....
passar på att göra det ikväll, så det bara är att värma imorrn , eftersom vi kommer att komma hem typ halv fem,och vi ska vara på simskolan kl 18!  så då är det bra att ha maten färdig på studs så att säga...
nu är det bedtime för lilla jag...kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0