våran dag i tid! :)

9:00 : då vaknade jag & hampus, klev upp & la oss för att mysa i soffan, fixa ordning kaffe,medicin,frukost,mm..
9:40 : kom Anton oxå in till oss i vardagsrummet & la sig i soffan och vaknade till!
9:55 : hämtade tidningen, satte igång en film till barnen,läste & drack många koppar kaffe!
10:15 : fixade stor bricka med barnens frukost som vi alltid äter i tv-rummet!

12:00 kom grannbarnen hit en sväng sedan stack alla barnen över till grannarna, då damsugade jag lite.
13:00 barnen kom hem & vi for till staden för att hälsa på alexander m familj.
15:00 sa hejdå till alex & gänget,for på ica & handlade lite, bl.a varsin glass till mig & barnen!
15:10 for till barnens skola, till stora lekplatsen där vi lekte & gick i skogen!
16:15 hemåt mot hjälta!
17:00  min mor kom på middag, mkt trevligt, viåt köttgryta m. hemjord klyftpotatis & sallad
18:00 min bror m familj kom på fika & så att barnen fick busa med Milo!
19:45 for besökarna hem...
20:00 for till mor för att hämta en film som jag sett nu ikväll...
21:00 plockade lite krusbär, färgade håret,mörkt rubinrött,mkt bra.
21:30  lekte m kidsen, spelade lite brädspel med hampus,kollade lite barnfilm,åt massa godis! :)
22:30 läggdax för grabbarna...
22:45 slog på " himlens hjärta" ååå vilken fantastisk film det var!!!!
00:25, diskade undan lite,gav kissarna mat,toalettbestyr....sedan satte jag mig här vid datorn!

ja, det var ett litet exempel på en helt vanlig dag en lördag i hjälta skogen! :)

Kommentarer
Postat av: AnnaKarin

Man blir nästan matt av att bara se det hela nertecknat :0

Ibland känns det som om man bara... men när man tänker efter så är det nog aldrig bara.

Kom just på att när au5 börjar bli sisådär 10-12 år så finns det risk/chans att det börjar att fyllas på med barnbarn :0 !!!

Det blir nog aldrig bara, hi hi...

Ha det så bra :)

2008-08-24 @ 14:02:55
Postat av: vickan

åh shit ! ja du, barnbarn.... hehe... men innan dess har du säkeligen fått ett litet gäng barn till! :) du har så sant, så sant... det tar aldrig slut...oich tur är väl det! gud så trist att inte ha nåt att göra...hihi!

kramar!

besöket får vi ta i the future... vi tittar nog förbi någon dag, över dagen bara... ska hitta en passande dag bara! kramar igen! :)

2008-08-24 @ 22:31:03
URL: http://vickkanh.blogg.se/
Postat av: AnnaKarin

Ja, nog lär det ordna sig :)

2008-08-25 @ 18:13:51
Postat av: AnnaKarin

Kom på att jag kanske borde skicka åtminstone en liten kram, när du är så frikostig :)

2008-08-25 @ 20:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0