-2....

...personer är vi här hemma i helgen!
T jobbar, & Anton tillbringar helgen hos sin mormor & morfar som så hemsk gärna ville få rå om honom när dom väl är lediga...åsså har ju Hampus fått sussa där två ggr utan Anton.,... sånt är viktigt det, de håller stenkoll på hur många ggr de fått sova där!  :) barnen är mkt noga med att det ska vara rättvist!
men jag & Hampus skall fara upp dit & käka middag sedan idag, när vi har jul-stökat färdigt här hemma!
vi håller på för fullt med att plocka fram tomtenissarna, hänga upp girlangerna, göra lite julgodis, skriva kalas kort till Hampus dagiskompisar.... mm.mm.........  :)

jag har faktiskt medvetet inte skrivit något inlägg...jag skulle se om det var NÅGON som saknat mina inlägg innan jag skrev når mer.... och min bror verkar vara den enda som saknat mig...    :)
han kommenterade faktiskt detta! hehe...

dessa dagar har flugit snabbt iväg!
har jobbat, haft innebandyträning med barnen, och donat på lite härhemma med julstökande!  :)
just nu har Hampus en kompis här, så de härjar på rejält, medans jag grejar på!
Anton ringde nyss & berättade att han hade tappat en tand idag! så nu har han en där söt liten glugg igen!  :)

ikväll är det den stora finalen i Stjärnor på Is !
vem hejar vi på?  MARKUS FAGERVALL såklart!!!!  hoppas att han får vinna!
Hampus & jag ska duka upp stora festbordet fullt med slisk!!   :)
igår kollade vi på Idol, Hampus hade fullt sjå att stå & härma Idolerna när de dansade & sjöng!  han kommer verkligen att bli en liten rockstar-det är jag övertygad om!

imorrn är det innebandymatch & scouterna-det skulle pysslas på scouterna imorrn-sånt gillar vi!
sedan är det måndag & jobb igen....ush vad helgen låter som att den försvinner snabbt......
får passa på att njuta när man är ledig!

igår var jag på medarbetarsamtal hos chefen oxå...det gick VÄLDIGT bra!!  känner mig hemskt nöjd måste jag säga!
så kul när folk är nöjda med vad man gör! känns liksom roligare då på nåt vis...

nä nu ska jag fortsätta med julstöket!  :)
kramelikram!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Då är vi två...ingen som saknar mitt bloggande heller, plus att programmet strular varje gång jag skrivit nått långt, så då ger jag upp!!

Verkligen kul att julpyssla och förbereda. Men när nyår varit ska allt bort tycker jag!!

Ha det bra, kram!

2008-12-07 @ 17:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0