Godermorgon vänner!

härligt härligt! sitter man här kl 5:57 & känner mig superpigg!...... eller inte....  :)
ska strax iväg på jobbet..
igår slutade jag tidigt, och sedan försvann dagen fort som ett jehu!  :)

Anton tog med sig en kompis hem, som stannade ända tills kvällen! de hade as-kul!
väl hemma så bakade vi ett pepparkaks hus.... eller hus & hus... en liten koja vart det iallafall!
grabbarna la taket & gjorde så fint så!
jag mitt nöt, va så smart att jag inte tryckte på kristyren innan jag klistrade ihop det... utan försökte snirkla dit när jag redan hade satt i hop huset... blev väl inte sådär supersnyggt men.......  hehe...

sedan gjorde jag & Anton en massa goda köttbullar- Anton var så himla duktig, han ville så gärna hjälpa till, så han rullade nästan 50 köttbullar helt på egen hand!!
så vi åt Antons köttbullar till midddag- han var väldans stolt över dom!  :)
åsså gjorde jag miljoners köttbullar, som vi ska ta med till mamma & pappa på julafton!  :)

på kvällen fick vi besök av kicki, Lena & Oskar, vi surrade lite & fikade pepparkaksmuffins & vaniljbullar!  gotto gott!!
vi var även ut en sväng på kvällskvisten- det är så himla mysigt att vara ute på kvällen tycker jag!

idag ska jag jobba till 16, känns bra ändå tycker jag!
hampus har fått tid på hudmotagningen idag oxå, så T ska åka dit med honom & jag sticker iväg en sväng från jobbet dit oxå, man vill ju veta hur det är med hans utslag.....
får väl se om det är psoriasis som dom trodde eller om det är nåt annat....
nä nu måste jag sätta lite fart!  :)
kram kram!

Kommentarer
Postat av: camilla

Härligt med allt julstök! Här hemma är pepparkakshuset vitt på ena sidan och rosa på dem andra! =)

Hade gott!

2008-12-09 @ 09:13:12
URL: http://frustolt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0