InnebandyJulavslutning!

idag har Hampus & jag vart lediga...härligt!
vi har vart på stan en kort sväng &fixat till de sista klapparna till mor & far.... nu blir ni nyfiken va , mamma & pappa? :)
idag fick vi även en tidig klapp av min mor & far, en jättefin ljusgrej att hänga i ett förnster eller dörröppning... jag hängde vår i dörröppningen in till vardagsrummet, det blev skitsnyggt! tack så mkt mams & paps!
som ni ser på bilden jag lagt in, så har jag gjort en tårta tills alla barnen kommer nu om en stund.... det komemr väl cirkus, 12 barn !  blir nog livat värre kan jag tänka mig!  :)
den blev ganska kul tårtan....  :)
nu får vi hoppas att barnen har kul här hemma hos oss på våran lilla avslutning, som tack för att de har kämpat så hårt & bra på innebandyn denna säsongen!

annars ikväll efter barnen somnat, så tänker jag kolla på sista " bonde söker fru"  det var ju igår som de skulle välja vem som skulle stanna på gården..... och alla bönder valde rätt tycker jag...utom Per, som valde Åsa, jag tycker han skulle valt den andra....
men favvo-bonden, gay-bonden, Peter, han valde helt rätt!  Wille verkar vara en himla mysig kille! 
ikväll får man följa de olika paren på diverse semesterresor...ska bli skoj & se!  :)

nu ska jag plocka fram lite kakor & bullarna som jag & Hampus bakade idag!
ha en fin kväll på er!
Kraaaamen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0